Beta RR 4T 480

Beta RR 4T 480

Nová, 2025

249 900 Kč

206 529 Kč bez DPH

  • Objem
    480 ccm
  • Takt
    4T

Popis prodejce:
Enduro RR X-PRO 480 4T MY25 Po dvaceti letech výroby se modely Beta RR proměnily v nový druh enduro motocyklů. Představujeme zcela novou řadu 2T a 4T modelů uvedených jako RR X-Pro! Nepleťte si je se staršími modely Racing, modely X-Pro nabízejí jezdci širokou škálu funkcí a výhod vhodných pro trailové ježdění. RR X-PRO 480 4T Navrženo výhradně pro ty nejnáročnější traily s funkcemi, které nenajdete u většiny ostatních enduro modelů, včetně nového rámu s o 20 mm nižší výškou sedla, zcela nové přední vidlice s jednou pružinou, odpružených klem řídítek, expanzní nádržkou chladicí kapaliny a také tahacího popruhu na předním blatníku. Završením seznamu změn jsou všechny nové plasty, které motocykl odliší od ostatních. Zcela nová přední vidlice ZF SHC je lehčí než u dřívějších standardních modelů RR díky použití jedné pružiny v pravé trubce vidlice, která obsahuje seřizovač předpětí, zatímco veškeré tlumení komprese a odskoku vidlice je umístěno v levé trubce. Tento design s jednou pružinou je ideální pro těžké enduro použití tím, že poskytuje jezdci při jízdě „zasazený“ pocit. Umožňuje také vidlici reagovat rychleji než jiné konstrukce díky menšímu celkovému tření. Přední vidlici doplňují odpružené klemy s isoelastickými vložkami od XTrig, tyto klemy snižují vibrace a únavu jezdce. Zadní tlumič je také nový s aktualizovaným nastavením, které odpovídají zcela nové přední vidlici SHC. Pro zvýšení jízdních vlastností kola byla výška sedla snížena o 20 mm, aby se snížilo těžiště a poskytlo jezdci lepší postavení, když jde do tuhého. Novinkou je také tahací popruh pro případ, že je nutné přední kolo z extrémní situace zvednout nebo motocykl popotáhnout v prudkém výjezdu. Nový rám, byl převzat z modelů RR Racing MY24 a RX. Tento nový rám má přepracovaný krk řízení, který je silnější než u předchozích modelů a poskytuje lepší kontrolu díky menší flexibilitě. Spolu s novým rámem byl přidán nový hlavní válec zadní brzdy Nissin, který poskytuje lepší výkon zadních brzd. Tato nová nádržka pojme větší objem kapaliny, která pomáhá ochlazovat systém při extrémním brzdění. Modely RR X-Pro mají svůj osobitý vzhled s novými plasty. Nově navržená maska předních světlometů, nové elegantní panely nádrže a zakončené novým zadním blatníkem. Nová grafika završuje úžasný vzhled této řady. Změny u MY25 Přední vidlice ZF SHC: Jednostranná pružina, plně nastavitelné předpětí, komprese a tlumení odskoku. Snížení hmotnosti o více než 250 gramů. Zadní tlumič ZF: Přepracovaný a sladěný s přední vidlicí SHC. Poskytuje lepší celkovou rovnováhu odpružení a jízdních vlastností. Přepákování zlepšuje chod tlumiče a jízdní vlastnosti motocyklu. Nižší výška sedla: o 20 mm nižší než u modelů MY24 RR, nově navržený tvar a měkčí pěna pro delší a pohodlnější jízdy. Rám: Podobný design jako u modelů RR Racing a RX, silnější v krku řízení pro větší odolnost a menší celkovou flexi. Hlavní válec zadní brzdy: Větší objem chladící kapaliny oproti předchozím modelům pro snížení tepla při extrémním brzdění. Klemy řídítek: Isoelastické vložky v klemách řídítek XTrig FlexFix snižují únavu jezdce a snižují vibrace. Přepínač map: Dvě polohy pro nastavení výkonu motoru podle typu podmínek. (mokré nebo suché) Nyní namontované na chrániči řídítek. Elektronické vstřikování oleje: Olejová nádrž je umístěna pod sedlem (které lze snadno otevřít stisknutím tlačítka), odpadá tak potřeba směsi oleje a paliva. Elektronický klíč: Bezpečnostní systém zajišťuje ochranu proti krádeži pomocí jedinečného kódovaného klíče, který má také poutko, které lze použít jako bezpečnostní vypínač při pádu nasazením na zápěstí jezdce. Expanzní nádoba chladicí kapaliny: Snižuje ztráty chladicí kapaliny při extrémních jízdních podmínkách. Zcela nový design: Nová přední maska, boční panely palivové nádrže a zadní blatník odlišují motocykl od ostatních modelových řad. Grafika: Ohromující vzhled, který nese italskou červenou barvu sladěnou s jemnými liniemi. Přední tahací popruh: Pomáhá, když je potřeba zvednout přední kolo z obtížného úseku nebo popotáhnout motocykl ve výjezdu.

Stav motocyklu

Stav: Nová
Vyrobeno: 2025
Dostupnost: Skladem
Předváděcí: Ne

Specifikace motocyklu

Objem: 480 ccm
Takt: 4T
ABS: Ne

Historie a dokumenty

Počet majitelů: 0
Serv. knížka: Ano
Země původu: ČR
Splátky / Leasing: Ano
Technický průkaz: Ano
STK: Ano

Máte zájem o motocykl?

Osobní údaje z Kontaktního formuláře zpracováváme na základě oprávněného zájmu – čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Podrobnosti – zde.

Veškeré osobní údaje vložené do kontaktního formuláře budeme zpracovávat za účelem zpracování vašeho dotazu a odpovědi na něj, případně proto, abychom vás mohli přímo kontaktovat. Právním základem tohoto zpracování je náš oprávněný zájem ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, tedy zájem komunikovat s vámi ohledně záležitosti, ve které jste se na nás obrátili. K tomuto účelu budeme osobní údaje zpracovávat po celou dobu, po kterou spolu budeme komunikovat, maximálně však po dobu 12 měsíců od poslední komunikace s Vámi. Proti jakémukoliv druhu zpracování osobních údajů na základě oprávněného zájmu můžete vznést námitku (článek 21 GDPR). Tím samozřejmě není dotčeno naše právo zpracovávat tyto údaje za jinými účely a na základě jiných právních titulů (např. za účelem uzavření a plnění smlouvy). O takových účelech a právních základech vás informujeme v dokumentu Informační memorandum – GDPR.

Zaškrtnutím příslušného zaškrtávacího políčka jste dobrovolně a informovaně souhlasil/a, že vaše osobní údaje budou zpracovány pro účely obchodního sdělení ve smyslu ust. § 2 písm. f) zák. č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti (v platném znění).
Udělení tohoto souhlasu je dobrovolné a může být z vaší strany kdykoliv odvoláno. Odvolání tohoto souhlasu je možné uskutečnit písemně na adrese sídla správce U Hřebčince 2484, 397 01 PÍSEK anebo elektronicky prostřednictvím e-mailu na info@jfautocentrum.cz

*) Povinná pole