Dotek velkého světla
FEM analýza, aerodynamický tunel, magnésium = výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a desingu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2.
450SR PŘINÁŠÍ MAXIMUM MOŽNÉHO PRO KAŽDÝ DEN.
Specifikace
Motor - dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem - 449,5 ccm
Vrtání/zdvih - 72x55,2 mm
Kompresní poměr - 11,5:1
Výkon - 34,5 kW/10000 ot./min
Kroutící moment - 39,3 Nm/7750 ot./min.
Hmotnost - 168 kg
Rozměry
Délka - 1990 mm
Výška - 1130 mm
Světlá výška - 140 mm
Šířka - 735 mm
Výška sedla - 795 mm
Ostatní
Odpružení - přední "upside-down", zadní "monoshock"
Brzdy - přední Brembo M40, kotouč Ø320 mm, zadní Ø220 mm
Pneumatiky - přední 110/70 R17, zadní 150/60 R17
Palivová nádrž - 14 l
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
Motor
Výrazně podčtverová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava propůjčující motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270º posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5" TFT displej
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5" neodvádí pozornost jezdce od soudředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika
Atraktivní, ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
LED světla
Tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED svštla výrazným desifnovým a funkčním prvkem.
Ovladatelnost
Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajistit výbornou ovladatelnost. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziových krytů hlavy válců.
Civilně uživatelský
I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník. Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světlem.
Známá jistota
Brzdový systém BREMBO M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Na vrcholu
Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h